کد خبر 1338516
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۱
تست کرونای ستاره پرسپولیس دوباره مثبت شد / اخراج یک سرخپوش سوژه بازیکنان شد

بازیکنان و کادرفنی پرسپولیس از زمین تمرین جدیدی که در آن تمرین می کنند، رضایت دارند.

به گزارش مشرق، تمرین پرسپولیس  برای جدال با  نساجی  در ورزشگاه نفت تهرانسر برگزار شد. در این تمرین که به مدت یک ساعت به طول انجامید شاگردان یحیی گل محمدی برنامه های تاکتیکی مدنظر را برای بازی حساس مقابل شاگردان ساکت الهامی مرور کردند که گزارش این جلسه تمرینی را در ادامه می خوانید.

نساجی آنالیز شد

قبل از ورود بازیکنان به زمین چمن و انجام کارهای تاکتیکی پرسپولیسی ها در جلسه فنی شرکت کردند و کادر فنی بازی های قبلی پیکان  را برای بازیکنان به نمایش درآورد و این تیم  به طور کامل آنالیز شد. کادر فنی سرخ پوشان هم نکات  ضعف و قدرت این تیم را به بازیکنان گوشزد کردند.

صحبت  های یحیی

قبل از شروع تمرین سرخ پوشان یحیی گل محمدی برای دقایقی با شاگردانش در مورد مسائل مختلف از جمله اهمییت بازی مقابل نساجی  صحبت و نکات لازم را به آن ها یادآوری کرد.

گرم کردن زیر نظر بدنساز

بازیکنان بعد از ورود به زمین، ابتدا زیر نظر مربی بدنساز تیم با انجام حرکات کششی، نرمشی و دوهای کوتاه، بدن‌ها را گرم کردند. سپس در سه گروه به بازی آقا وسط پرداختند.

همچنین دروازه‌بان‌ها هم زیر نظر داود فنایی، تمرینات ویژه و اختصاصی خود را انجام دادند تا آماده بازی با نساجی شوند.

کری های تنیس فوتبال تمرین را گرم کرد

در مرحله بعدی تمرین  بازیکنان در چهار گروه به تنیس فوتبال روی آوردند. بازیکنان در طول زمان بازی تنیس فوتبال، با هیجان و شور خاصی بازی می‌کردند و بازار کری‌خوانی داغ داغ بود. همین موضوع باعث شده بود فضای شاداب و با نشاطی بوجود بیاید و در واقع همین کری ها تمرین سرخ پوشان را گرم کرد.

اخراج شیری سوژه تمرین پرسپولیس

مهدی شیری مدافع اخراجی پرسپولیس ارتباط بسیار خوبی با بازیکنان پرسپولیس داشت و از آنجایی که مهدی انسان بسیار شوخ طبعی است ، هم تیمی های او در پرسپولیس علاقه زیادی به شیری داشتند. از همین رو بعضی از دوستان صمیمی شیری در پرسپولیس در تمرین در مورد جدایی دوست نزدیکشان صحبت می کردند و اخراج این بازیکن سوژه تمرین پرسپولیس شده بود.

تست کرونای ترابی دوباره مثبت شد

در این تمرین امید عالیشاه و سیامک نعمتی که مصدوم‌هستند و به بازی مقابل نساجی هم نمی رسند، زیر نظر کادر پزشکی تمرین کردند. مهدی ترابی همچنان به دلیل مبتلا شدن به بیماری کرونا، غایب تمرین بود ولی احسان پهلوان پس از منفی شدن تست کرونای این بازیکن، در تمرینات تیم حاضر شد. همچنین میلاد سرلک که به دلیل حضور در اردوی تیم ملی مصدوم شده بود، پس از رفع مصدومیت خود، امروز در تمرینات گروهی شرکت کرد.

رضایت پرسپولیسی ها از زمین تمرین جدید

زمین ورزشگاه کاظمی شرایط خوبی نداشت و بازیکنان و کادرفنی پرسپولیس بارها نسبت به کیفیت پایین این زمین معترض شدند. از همین رو مدیران پرسپولیس با اجاره زمین تمرین جدید توانستند این مشکل را حل کنند. بازیکنان پرسپولیس برای برای دومین جلسه در زمین نفت تهرانسر تمرین کردند و کاملا از شرایط این زمین رضایت داشتند. آن ها همچنین در صحبت هایشان با کادر فنی می گفتند: کاش از اول فصل در این زمین تمرین می کردیم.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس